.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه مرکز مازندران / امضای تفاهم‌نامه بین شورای شهر ساری و بنیاد نخبگان
عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه مرکز استان افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین شورای شهر ساری و بنیاد نخبگان استان مازندران امضا شد.

به گزارش شمال نیوز،قاسم قاسمی امروز در ارتباط با امضای تفاهم‌نامه بین شورای شهر ساری و بنیاد ملی نخبگان مازندران اظهار کرد: این تفاهم‌نامه درباره استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان در دستیابی به درآمد پایدار شهری مرکز استان امضا شده است.

وی با اشاره به تفاهم امضا شده بین شورای شهر ساری و بنیاد ملی نخبگان استان افزود: استفاده از تحقیقات و پژوهش‌های علمی برای روان‌سازی ترافیک، شهر هوشمند و درآمدزایی سازمان‌های درآمدزایی شهرداری ساری از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر ساری تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف شهری و ارتباط بیشتر مرکز پژوهش‌های شورای شهر با مراکز علمی را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه همکاری عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مرتبط با علوم شهری درباره ساختارسازی مناسب و یکپارچه‌سازی سیستم شهرداری، بهبود وضعیت صنایع مختلف مرتبط با شهرداری و استفاده از IT و ICT برای کاهش هزینه‌های شهرداری و درآمد زودبازده و قابل انتظار نیز از محورهای این قرار داد دوطرفه است.

قاسمی درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم دانست و یادآور شد: این مقوله باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد و شهرداری ساری می‌تواند با استفاده از ظرفیت بالقوه نخبگان استان به این مهم دست یابد.

وی بر ضرورت استفاده از نخبگان در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد و گفت: همفکری نخبگان و صاحب‌نظران می‌تواند در شتاب روند توسعه مرکز مازندران مؤثر واقع شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.